neděle 22. prosince 2013

Ponche

Jedná se o další výrobek z balíčku, který jsem vyhrála. V tomto případě jsem ráda, že jsem si ho nemusela kupovat (a to jsem to měla v plánu), protože bych byla zklamaná. No trochu zklamaná jsem i teď, protože jsem se na něj těšila ze všech výrobků nejvíc.

Podle popisu jsem se těšila na "šťavnatý" sprcháček s vůní pomerančů, ale už při prvním přičichnutí mi bylo jasné, že jsem se spletla. Ne, opravdu mi nevoní. Né, že by zase smrděl, ale voní mi dost obyčejně, skoro jako prostředek na nádobí... Příjde mi z ostatních sprcháčků z Lushe dost podprůměrný a už si ho určitě nepořídím. Musím zjistit, zda se s ním dají mýt i vlasy, abych ho alespoň tak využila. :) Dám mu jen 1 hvězdu a to jen za to, že umyje.

Edit: Čím déle ho mám, tím víc mi voní. Není sice tak dobrý jako ostatní sprcháčky, které jsem vyzkoušela, ale není vůbec špatný.Takže si ho možná příště zase pořídím, i když jen malou lahvičku. :)


★ ✩ ✩






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jen komentujte, ptejte se! :)