pondělí 30. prosince 2013

Lush povánoční výprodeje!

Konečně je to tady! Dlouho očekávané výprodeje v Lush, na které jsem se těšila už několik měsíců předem, jelikož to jsou první výprodeje od té doby, co jsem lush poznala.

Objednala jsem asi 2 hodiny po vyhlášení slev a jsem moc ráda, protože zboží mizelo rychlostí blesku. I tak jsem nestihla některé výrobky jako Daddy O nebo It's raining man, které byly také ve slevě, což mě dost překvapilo, protože jsem počítala s tím, že se slevy  budou týkat jen čistě vánočních výrobků. I přesto jsem nakoupila vše, co bylo na mém seznamu přání, takže mám velikou radost.

Pokud byste ještě chtěli objednat, tak neváhejte. Nabídka už je sice dost omezená, ale pořád se tam najde několik skvělých kousků, které stojí za to mít, jako například Rose Jam ♥, Andělský třpyt nebo balistiky.

A tady už je můj nákup. :)

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥   ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥   ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥   ♥ 


8 komentářů:

  1. Ahoj, aj ja som nakúpila hneď po vyhlásení, asi za 1500, ale balík mi ešte neprišiel, ale stráášne sa teším :) bude to moj prvý lush :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se nemohla dočkat, takže vím jak se cítíš :) snad se ti budou výrobky líbit a budeš s Lush spokojená jako já. Co pěkného sis koupila?

      Vymazat
    2. Dúfam že mi balík zaktra dorazí. Star Light, Star Bright, So White, Snow Fairy Box, Shoot For The Stars,Sandy Santa,Luxury Lush Pud,Kouzelná hůlka, Joy to the World,Cinders, Cukrátko, Andělský třpyt. :)

      Vymazat
    3. Andělský třpyt voní božsky, jako bonbony Lipo :) příští Vánoce si koupím více kousků. Pěny ani balistiky nenakupuju, protože nemáme vannu jen sprchový kout, jinak bych je taky brala útokem :)

      Vymazat
  2. Nádhera <3 Já jsem byla včera nakupovat v obchůdku a taky jsem moc nadšená. Psala jsem dnes článek: www.u-sedmikrasky.blogspot.com.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá dobře, Rose Jam je prostě boží<3 Já se rozhodla, že se budu v nakupování krotit, tak jsem nic neobjednala...no a trochu mě to mrzí, protože slevy byly velké...Ale kdo zaváhá...:(
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, vidím Andělský třpyt! Pro mě jedna z nejlepších vůní od Lush :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek,
    taky jsem objednala. A zjistila jsem, že mi Snow Fairy moc nevoní. Neměl by o něj tady někdo zájem?

    OdpovědětVymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)