čtvrtek 2. ledna 2014

Snow Fairy Sparkle

Moje první masážítko a zároveň momentálně můj nejmilovanější produkt z Lush. <3 Koupila jsem si ve slevách dva kousky, ale kdybych věděla jak je úžasné, tak si koupím ještě víc. 

Voní jako Snow Fairy, ale podle mě ještě o něco lépe, doslova božsky. Výhodou nebo pro někoho možná nevýhodou je to, že masážítko rychle taje. Stačí ho chvilku držet mezi prsty a rázem se začne uvolňovat masážní olej. Mě to ale vůbec nevadí, jen se bojím, aby se mi v létě nerozpustilo, když ho budu mít v pokoji. Masážítko obsahuje třpytky, které jsou ale schované v jeho středu, takže se k nim člověk musí promasírovat. :) Bojím se, aby jich pak nebylo najednou až moc. Nebo ho můžete rozmačkat a udělat z něj kuličku, aby se třpytky rozmístily rovnoměrně. Já to ale zatím udělat nechci, protože nechci zničit ten rozkošný tvar andílka. 

Já osobně tyto masážítka nepoužívám k masážím, ale slouží mi k navonění se. Snow Fairy Sparkle tuto funkci plní na 110 %, protože ta úžasná vůně vydrží na kůži strašně dlouho a není třeba používat parfém. Jsem z něj moc unešená a doufám, že bude v prodeji i příští Vánoce, abych se mohla zásobit. :)


                                                           ★ ★ ★ ★ ★



5 komentářů:

  1. Je opravdu úžasné. Já jsem přemýšlela, jestli si vezmu 2 kusy, ale nakonec jsem si vzala jen 1. Takže doufám, že příští rok bude zase! :-D Opravdu taje rychle, což ale beru jako plus, protože většinou Lush masážítka jsou hodně tuhá a musím na ně hodně tlačit, aby se nějaký olej uvolnit. Vůně je fantastická <3 O třpytkách jsem ale nevěděla, zrada :-D Také ho budu používat jen na ovonění, místo krému je ho škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje řeč, šetřím si ho takže jen na navonění a zase schovat :D Já jsem se o třpytkách dozvěděla z videa o tom, jak se tohle masážítko vyrábí a někde uprostřed čeká hromada třpytek. :D Jsem z něj unešená a doufám, že příští rok se na něj můžeme opět těšit :)

      Vymazat
  2. Mne dnes konečne dorazil balí. Toto som už bohužial nestihla ale nabudúci rok si ho nenechám ujsť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. shimmy shimmy mám taky a voní skvěle, já v něm cítím bílou čokoládu :) příští rok si koupím ty snow fairy boxy 2! :)

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)