pondělí 10. února 2014

Karma Kombi

Konečně šampuk, který je pro moje vlasy použitelný. Voní mi nejvíc ze všech šampuků, které jsem vyzkoušela a líbí se mi i vzhledově. Přeci jen zelená barva působí přírodně. :)

Měl by usnadnit rozčesávání, což na mě funguje a také slibuje zklidnění vlasové pokožky. S tou jsem měla trochu problém, protože po prvním použití mě šíleně svědila hlava, až jsem si ji rozdrápala do bolava. :D Po dalším umytí se to ale uklidnilo a už si na svědění nemohu stěžovat. Co mi ale trochu vadí je to, že mi hodně zjemňuje vlasy. Po umytí Karmou máte opravdu jemné, hebké vlasy, ale já už mám jemné tak dost, takže se mi to moc nehodí. Celkově jsem s ním však spokojená, ale mám mezi šampuky jiného favorita, ale o tom bude až příští recenze. :)

                                                  ★ ★ ★  





1 komentář:

  1. Ahoj, dnes jsem si zrovna vzpomněla na tebe a tvůj blog :-) Škoda, že už nepíšeš.

    OdpovědětVymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)