neděle 2. února 2014

Prince Charming

Přeci jen jsem si nějakou valentýnskou limitku pořídila, i když teď lituji, že jsem si raději neobjednala to masážítko ve tvaru sušenky a teď vám napíšu proč. 

Prince Charming má opravdu zvláštní vůni, která pro mě není ta typická slaďárna, na jakou jsem u Lush zvyklá. Voní mi spíš hořkosladce, trpce... Cítím převážně granátové jablko, nic jiného v něm rozeznat nedokážu. Moje sestra v něm cítí dokonce jahody a já možná taky, ale kompotované. Nevím zda to tam má být, ale v mojí lahvičce plavou jakési kousky - něco jako když si koupíte džus s dužinou.:) 

V lahvičce mi voní dost hezky, ale při/po umytí ho bohužel téměř necítím. Na mytí jsem použila štědrou dávku gelu, ale žádný wow efekt se bohužel nekonal. Téměř nic jsem necítila, žádnou výraznější vůni. Jsem proto ráda, že mám jen malé balení, protože to nebude můj favorit a pokud bude někdy zase v nabídce, jeho koupi oželím. Prince Charming mne neočaroval. :)




2 komentáře:

  1. Tak to je tedy škoda, že vůbec nevoní při mytí. Chtěla jsem si ho koupit, protože jeho vůně mě v obchodě uchvátila. Možná pokud bude ve výprodeji, tak po něm stejně sáhnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to mrzí, protože jsem od něj čekala víc :)

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)