neděle 2. února 2014

Let the Good Times Roll

Nej nej nejlepší vůně, jakou jsem kdy u Lush výrobku cítila! Věděla jsem, že bude krásně vonět, ale až takhle... voní jako těstíčko na cukroví, naprosto omamně a sladce. Vůně byla první důvod, proč jsem si toto čistítko zamilovala. <3 Účinky na moji pleť byly poté třešničkou na dortu. :)

Před použitím jsem se bála, že se bude jednat o mazlavou těstovou hmotu, která mi bude jen klouzat po tváři bez nějakého přidaného efektu, ale spletla jsem se. Při použití je čistítko docela drsné, hodně peelingující jako bych se myla pískem. Po použití byla má pleť prozářená, jemná a viditelně čistá. Dokonce předčil můj milovaný Coalface! Ten sice čistí skvěle, ale pleť je po vyčištění dost napjatá a musím se hned namazat. Po použití roládky Let the Good Times Roll je moje (jinak vždy mastná pleť) vyživená a nemám na kůži ten nepříjemný, vysušený a stahující pocit. 

Jsem moc ráda, že jsem ho konečně měla možnost vyzkoušet. Předčil mé očekávání a jistě u něj zůstanu. Koupila jsem ho v 50 % slevě asi za 143,- Kč, ale klidně si ho během roku koupím za plnou cenu. :)


                                                                             ★ ★ ★ ★ 








3 komentáře:

  1. Také jsem ho koupila za poloviční cenu a také mi božsky voní :-) Jinak moje čistítko je takové sypké, to tvoje vypadá fakt jak těsto :-D Také se mi líbí, že vůbec nevysušuje a pleť je po vyčištění jako nakrémovaná, ale bohužel nemám úplně pocit čisté pleti. Jsem zvyklá na drsné kalibry typu Garnier a toto mi přijde moc jemňoučké a neúčinné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě vyhovuje i po stránce očisty, alespoň mám ten pocit. Když jsem ale více taková ulepená a upachtěná tak použiju první coalface a poté LTGTR. :)
      Všimla jsem si, že ho máš nějaké sušší, ale to asi tím zmražením ne? :) Já mám úplný těstíčko. :)

      Vymazat
    2. Ne ne, mělo takovou konzistenci už těsně po zakoupení :-) Chci taky těstíčko :-D

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)