úterý 19. listopadu 2013

Ahoj slečny a dámy!

Zdravím všechny, kteří zavítali na můj blog. :)

Jsem obyčejná holka, která si jako svůj koníček založila tento blog o neobyčejné kosmetice LUSH, která se stala tak trochu mojí vášní.

Poprvé jsem se o Lush kosmetice dozvěděla asi před rokem, kdy jsem náhodou zavítala na jejich eshop www.lushcz.cz. Tehdy mě ale neokouzlila, protože ceny mi přišly hrozně vysoké a množství jednotlivých výrobků hrozně malé. Takže jsem si jen řekla, že se jedná o zbytečně předraženou kosmetiku.

Pak ale asi před půl rokem jsem narazila na diskuzi s názvem: ,,Lush poštovné zdarma!". Stejně jsem přece jen neodolala a objednala jsem si své první lush výrobky. Od té doby jsem se do Lush beznadějně zamilovala, protože jejich vůně jsou prostě jedinečné.

To, že jsou výrobky dost drahé si myslím pořád. Nepatřím totiž mezi bohaté slečny, ale když člověk něco opravdu chce, tak si dokáže nějaké ty peníze odložit stranou a "bezbolestně" si na to našetřit.

Před nákupem každého výrobku jsem si o něm dost informací přečetla a největším přínosem pro mě byly právě takové blogy i s reálnými fotkami atd. Doufám, že můj blog také někomu pomůže při rozhodování o koupi nějakého toho lush výrobku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jen komentujte, ptejte se! :)