úterý 19. listopadu 2013

Seanic

Na tento šampuk jsem se moc těšila, protože mě zaujal hlavně svoji krásnou tyrkysovou barvou a taky tím, že by měl vyhovovat pro všechny typy vlasů. Obsahuje navíc mořské řasy a voní hodně jemně, tak čistě ... (ale ne jako wc bloky, to určitě ne!).  Asi mám nějaký jedinečný typ vlasů, protože mě bohužel nesedl. :(

Mám jemné, řídké a rychle se mastící vlasy se suchými konečky. Po umytí Seanicem jsem měla skvělý svěží pocit čistoty, ale už druhý den mi vlasy zplihly ještě víc než kdy jindy a bylo třeba je už zase umýt. Dala jsem mu více šancí, ale nijak se to bohužel nezlepšilo. Byla jsem sice zklamaná, protože jsem se těšila na nadýchanou hřívu, ale koupě nelituji, protože ho věnuji svému klukovi, kterému se tyto tuhé šampuky zamlouvají. :)

Škoda, přitom jeho použití je moc příjemné a vlasy se po něm dobře rozčesávají. I přesto, že mě osobně nesedl, bych vám doporučila jeho koupi. Skoro každý si ho totiž vychvaluje a pokud vám vyhovuje šampon Big, tak si můžete být jisté, že budete spokojené i se Seanicem.

★ ✩ ✩ ✩ ✩ 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jen komentujte, ptejte se! :)