pondělí 25. listopadu 2013

It's Raining Men

Tento sprcháček je k mání v Lush po celý rok. Po vyzkoušení vzorku mýdla Honey I Washed The Kids jsem si přála vyzkoušet i obdobně vonící sprcháček It's Raining Men. Byla jsem si jistá, že nebudu zklamaná a nespletla jsem se, protože voní božsky. Voní po medu a cítím v něm ještě karamel, něco jako bonbóny Krówki. Patří k těm hustým sprcháčům od Lush, stačí ho malé množství a na kůži vydrží vonět taky hóódně dlouho. Jeho sytě zlatavá barva dokonale ladí s tím, jak voní.

Jsem s ním spokojená a snad na něj bude někdy přes rok nějaká akce, abych si mohla pořídit větší balení. Mezi další výrobky s touto medovou vůní patří již zmiňované mýdlo Honey I Washed the Kids nebo zlaté FUN, které je teď vánoční limitkou.



★ ★ ★ ★ ★





2 komentáře:

  1. Vůně je úžasná, ale mě docela vysušuje :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na suchou pokožku vůbec netrpím, takže můžu používat vše :) myju se i různými mýdly z Lush

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)