sobota 23. listopadu 2013

American Cream

Tento kondicionér má spoustu kladných ohlasů a to byl také důvod, proč jsem ho tolik chtěla vyzkoušet. Už při prvním použití jsem byla poněkud zklamaná, protože kromě úúúžasnééé vůně jsem si nevšimla jiných super účinků na mé vlasy. Na to, že by se mělo jednat o extra silný a výživný kondicionér, toho na můj vkus umí docela málo. Po použití jsem neměla pocit vyživených vlasů, jen se o něco MÁLO lépe rozčesávaly a krásně voněly, ale to mi za tu cenu opravdu nestačí. Když už mi došel a používala jsem jen šampon, tak to ani nebylo znát, že jsem ho nepoužila, vůbec mi zkrátka nechyběl.

Vůně je ale krásná. Cítím v něm přesně tohle - jahodový pohár s vanilkovou zmrzlinou, šlehačkou a kapkou medu. <3


★ ★ ✩ ✩ ✩



1 komentář:

Jen komentujte, ptejte se! :)