středa 29. ledna 2014

Andělský třpyt

Tak tohle je první Lush mýdlo, které mě opravdu zklamalo.

Na úvod chci napsat, že jakmile se mi dostalo do rukou, byla jsem z něj naprosto unešená! Moc jsem si od něj neslibovala, protože recenze ho popisovaly jako obyčejné, hezky vonící mýdlo, ale ono voní BOŽSKY! Ano, voní krásně sladce, ovocně ... hodně mi připomíná bonbony Lipo. <3 Jenomže ta paráda se konala jen za sucha. Za sucha je ta vůně totiž boží, člověk by ho pomalu snědl, ale když jsem si ho vzala natěšeně do sprchy, konalo se zklamání.

Při mytí vůbec hezky nevoní, ba dokonce mi v něm něco smrdí. Cítím v něm pach nějakého obyčejného, laciného mýdla a možná v dálce nasládlý závan. Navíc nebylo moc příjemné se s ním mýt, měla jsem po něm na kůži ulepený pocit.

Pokud si s ním chcete mýt jenom ruce, nebo si ho nechat na provonění šatníku, tak ano, ale pokud mýdlo používáte na mytí celého těla, tak bych zvolila jiné, lepší mýdlo od Lush. Andělský třpyt už si znovu nepořídím.


                                                 ★  ✩  ✩







1 komentář:

  1. Mě tohle mýdlo nezaujalo ani v obchodě... Přišlo mi takové nezajímavé v porovnání s ostatními věcmi od Lush :-)

    OdpovědětVymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)