úterý 14. ledna 2014

FUN červené

Tato voňavá mycí modelína je univerzální výrobek, který můžete použít na tělo i vlasy. Obojí jsem vyzkoušela a svůj účel splňuje dobře, i když z vlasů se trochu hůř vymývá. Voní moc hezky po sladkých mandarinkách a vůně se nějakou dobu udrží i na těle nebo vlasech. :)

Pro mě to určitě není výrobek, bez kterého bych se neobešla, protože mě celkově FUN výrobky zase tolik nezaujaly. Přece jen mám raději sprchové gely nebo mýdla, protože na modelování během sprchy mě zrovna neužije. :)

Ale těm, které tato forma mytí těla láká, mohu červené FUN jen doporučit, protože ta vůně jistě nikoho nezklame. :)   


                                                            ★ ★ ★ ★
   






1 komentář:

  1. Jé, mandarinkové :-) To by se mi taky líbilo. Já jsem dostala vzoreček růžového, ale zatím jsem ho ještě nepoužila. Voní také moc pěkně.

    OdpovědětVymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)