pondělí 6. ledna 2014

Whoosh

Jedná se o želé, které je určeno k mytí těla. Já jsem se s něčím takovým setkala poprvé a určitě to může být pro spoustu lidí zajímavá věc. Mě osobně to příjde jako blbinka a raději mám na mytí sprchové gely nebo mýdla, protože ve sprše zrovna nemám moc chuť na hraní s třaslavým želátkem. :)

Voní hezky po citrusech, limetkách a vůně se ve slabé míře udrží chvíli na těle i po umytí. Pění taky dobře, ale velmi brzy se začne rozpadat. Je to docela škoda, protože je lepší ho používat vcelku, ale pokud už se rozpadne, tak stačí uždibnout kousek a pomocí mycí houby s ním udělat pěnu. :)


                                                       ★ ★ ★  ✩






2 komentáře:

  1. To rozpadání mi také vadí :-( Měla jsem doma už dost kousků želé, některé jen vzorečky, jiné plná balení a dělají to všechny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by super, kdyby vydrželo v celku až do konce a jen by ubývalo a zmenšovalo se :)

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)