sobota 25. ledna 2014

Snow Fairy

Můj momentálně druhý nejoblíbenější Lush sprcháč. Nejkoncentrovanější žvýkačkovou vůni na světě najdete v téhle lahvičce. :) Je přesně takový, jaký jsem si ho představovala a čekala jsem na něj opravdu dlouho, jelikož jsem Lush poznala někdy v březnu minulého roku a až do Vánoc jsem o něm jen snila. :)

Voní opravdu jako žvýkačka, velmi velmi sladce a silně. Někomu může připadat vůně silná až moc, ale mě to vyhovuje. Ve sprše se krásně rozvoní a na kůži ho cítím ještě pár hodin poté. Zkoušela jsem si s ním umýt i vlasy a na nich se vůně udrží ještě déle. 

Vůně, barva, obal, ... to všechno spolu dokonale ladí a musí zaujmout snad každého. Moje vnitřní holčičí straka se nezapře a letí na všechno sladce růžového a ještě k tomu se třpytkami. :) Takže pro mě je tento sprcháček jako stvořený a určitě si ho pořídím i příští Vánoce. 


                                                           ★ ★ ★ ★ 




6 komentářů:

  1. Jé, ten vypadá hezky. Já zkušenost s Lush výrobky nemám. Teď jsem si objednala vzorečky pro začátečníky u Lush a dneska jsem poprvé vyzkoušela jejich mýdlo Neon Love a masku Banánmix. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co říkáš na to mýdlo? :) Já o něm zatím ani neuvažovala, protože mě odradila cena. Z čerstvých masek jsem měla zatím jen Cupcake, ale poměr cena a výdrž mi příjde dost nevýhodný.

      Vymazat
    2. No mýdlo, celkem mě překvapilo. Jak říkám, byla to moje první zkušenost s Lush mýdly. Umyla jsem si s ním celé tělo a "vrzala" mi pokožka při doteku, jako kdybych se umyla normálně obyčejným mýdlem. Provonělo mi to koupelnu, ale na těle jsem tu vůni skoro necítila.

      Banánmix - nejdřív nic moc - ale pak jsem byla příjemně překvapená!

      Vymazat
  2. Snow fairy je super! :-) Určitě jeden z nejlepších Lush sprcháčů. Na valentýnskou limitku budou mít doufám 50% slevu někdy :-D To si pořídím úplně všechno, letos se limitka fakt povedla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? Měli ji snad někdy ve slevě? :D Jako hodilo by se to hrozně, ale já o jiných než vánočních slevách nevím právě.. :)

      Vymazat
    2. No přiznám se že nevím... Ale předpokládám, že to budou nějak vyprodávat, až bude po Valentýnu... Doufám :-D Líbí se mi ten sprcháč.

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)