středa 8. ledna 2014

Santa's lip scrub

Je to věc, kterou bych vlastně ani nemusela mít, ale když už ho mám, nedám ho z ruky. :) Suché a popraskané rty mě trápí často a doteď jsem si rty třela zubním kartáčkem a výsledek byl super a hlavně to nic nestojí. Když jsem ale viděla tento scrubík, stejně jsem ho musela mít. Nejvíc mě nalákal na vůni koly a třešní a musím říct, že voní daleko lépe, než jsem si představovala. ♥

Koupila jsem ho ve slevě za poloviční cenu, takže žádná hrůza, ale jinak jsou tyto scrubíky opravdu předražené. Zvlášt, když se jedná jen o trochu vylepšeného cukru. Myslím, že poloviční cena by za něj stačila až až. 

Stejně jsem moc ráda, že ho mám a kdyby byl příští rok, tak si ho koupím znovu. Voní naprosto božsky a pořád si k němu chodím čichat, je to nádhera. Člověk se opravdu musí držet, aby ho nesnědl (mimochodem chutná taky skvěle!), protože by to byla dost drahá sladkost. :) Svoji funkci plní taky dobře a rty jsou po něm o poznání hladší.



       ★ ★ ★ ★ ★ 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jen komentujte, ptejte se! :)