pátek 3. ledna 2014

Shimmy Shimmy

Další masážítko, které jsem si zamilovala. Voní jako kondicionér American cream, ale podle mě ještě lépe. Cítím v něm hlavně bílou čokoládu, pak vanilku a možná i med. Po nanesení na kůži voní ještě hrozně dlouho (další věc, kterou používám jen na navonění se, protože na masáže je ho škoda). :) Navíc je hodně malé, takže pokud bych ho používala na masáže, bylo by brzy pryč.

Konzistence je o dost tužší než u Snow Fairy Sparkle, takže se člověk musí více snažit, aby se masážítko začalo rozpouštět. Shimmy Shimmy obsahuje spoustu malých zlatých třpytek. Četla jsem recenze několika slečen, kterým tyto třpytky vadily a masážítko označily za nepoužitelné na běžné používání. Já s tím nesouhlasím, protože podle mě jsou třpytky decentní a na kůži udělají moc pěkný efekt. Nejvíc ho využiju v létě, kdy se budu třpytit na slunci. :)


                                                        ★ ★ ★ ★ ★




4 komentáře:

  1. I mě odrazují třpytky od jeho zakoupení :-) Na třpytění v létě nebo někde na plese možná dobré, ale na sobě nesnesu nic mastného, když je mi vedro :-D Úplně z toho šílím, takže že bych se v létě mazala tuhým olejem, to nepřichází v úvahu.

    Věřím, že úžasně voní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na sobě taky nesnesu ten mastný film, ale u masážítek to prostě zkousnu, protože ta vůněě... Ale zrovna toto budu používat aspoň na nohy, tam mi to tolik nevadí jako jinde a těle. :)

      Vymazat
  2. Odpadávam od jeho vôňe.. velká mňamka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky :) překvapil mě, protože jsem vůbec netušila, že bude tak krásně vonět. Kdybych to věděla, tak bych vzala ten snow fairy box 2x! :)

      Vymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)