středa 15. ledna 2014

Valentýn v Lush

Na tuhle kolekci valentýnských výrobků v Lush jsem byla moc zvědavá a těšila jsem se už od Vánoc, protože jsem tajně doufala, že se mezi nimi objeví jahodové masážítko Strawberry Feels Forever. To se bohužel nestalo a jsem trochu zklamaná, protože jsem neměla nikdy možnost ho vyzkoušet a slyšela jsem na něj samou chválu. Navíc bych chtěla z Lush vyzkoušet něco s jahodovou vůní. :(

Ale můj smutek netrval dlouho, protože se ve valentýnské edici objevilo hned několik výrobků. které upoutaly moji pozornost a staly se objekty mé touhy. 


Jako první je to masážítko Close To You, které by mělo být hodně sladké s vůní podobnou jako Creamy Candy. No už na pohled vypadá hodně sladce a já jsem na masážítka docela ujetá, takže ho určitě chci!


Další výrobek je opět masážítko a jmenuje se Tender Is the Night. Na stránkách Lush není vůně nijak specifikovaná, takže ani nevím po čem to vlastně voní. Dívala jsem se však na recenze na youtube a opět se bude jednat o sladké masážítko, takže zase něco pro mě. :) Potěšující je, že by mělo v nabídce zůstat jako stálý výrobek, takže pokud si ho nekoupím teď, tak příště jistě ano. 



A poslední věc, která mě zaujala je sprcháček Prince Charming (skvělý název!). Na youtube je opět vychvalovaný a někdo o něm dokonce řekl, že je to nejlepší sprcháček od dob Stmívání. Obsahuje marshmalllow, fair trade vanilku a šťávu z granátových jablek.


A co vy?  Chystáte se na něco z valentýnské kolekce? :)

1 komentář:

  1. Prince Charming mě taky zaujal, masážítka též a vůbec celá limitka je super :-D SFF bylo taky fajn, mohlo by se vrátit třeba někdy v retru :-)

    OdpovědětVymazat

Jen komentujte, ptejte se! :)