neděle 19. ledna 2014

Mandlovník


Mandlovník má opravdu zvláštní vůni a musím říct, že na poprvé mi zrovna nesedl a byla jsem z něj zpočátku zklamaná. Je totiž úplně jiný, než jsem si představovala. Čekala jsem hodně sladkou vůni, něco jako turecký med, sladký marcipán ... Ale Mandlovník voní na první "očuch" dost silně a ostře. Převládá u něj vůně hořkých mandlí a až po delší době jsem v něm začala cítit i nasládlou vůni. 

Teď je ale můj oblíbenec, i když mi poprvé doslova smrděl, tak teď jeho vůni přímo vyhledávám. Je hodně krémový a to je taky důvodem, že dost rychle ubývá. Myji si s ním celé tělo a po umytí ho na sobě chvíli cítím, ale není to moc velký držák. 

Kromě toho, že rychle ubývá mu však nemám co vytknout a chápu, že je to bestseller mezi vánočními Lush mýdly. Jeho vůně se hodí na zimu a pochmurné dny ... a víte co? Zrovna teď se s ním jdu umýt! :) 

                                                          ★ ★ ★ ★ 





1 komentář:

Jen komentujte, ptejte se! :)